Lágyrészdaganat- szövettani eredmény


2017. Július
            Jelen...jövő..

Kedves olvasó barátom!

  Amint ígértem, megírom neked az utolsó műtét eredményét. Nem lett jó. Erre számítottam. Ám nem is a legrosszabb.
  Nehéz hetünk volt. Drága nagytatám megpihent. 90 éves volt, de tele energiával és hittel utolsó napig. Jó tudni, hogy nem szenvedett, ám nehéz elfogadni, hogy nincs köztünk. Egy darabig. Ugyanis alig várom már azt az időt, amikor újból átölelhetem! Amikor a halál, mint utolsó ellenségünk teljesen a múlté lesz. Amikor azt kérdem majd:" halál, hol a te fullánkod?!".
Ott állok tehát a korház előtt. Vártam, hogy elkészüljenek nagytatám kibocsátó iratai.
S eszembe jutott, hogy hát már eltelt 4 hét a műtét óta; kérdezzek csak rá, hátha megjött az eredmény. Jól is tettem. Már 2 napja megkapták.
Igen, daganat. De nem rossz indulatú! Ez jó hír számomra!
Ami kevésbé jó, hogy sajnos ezúttal sem volt kivágva teljesen. Immár második próbálkozás. A daganat széle bent maradt. Ezért 2 hét múlva újabb beavatkozásra lenne szükség.

Kedves követő!
Nem tudom mit tegyek. De meg vagyok győződve, hogy most is megkapom drága égi Atyámtól a szükséges erőt és éleslátást a döntéshez!

Időközben megtalaltam, miért is fájnak nekem annyira minden éjjel a jobb bordáim.
Ha szeretnéd tudni, mi minden történt velen az utolsó hónapban, kérlek olvasd tovább!

A legjobbakat kívánva neked,

Ezek a élet hullámai. Légy hálás azért, ami fenntart téged! 

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Mellhártya gyulladás

Enni, nem enni.

A harc folytatódik- lágyrészdaganat, bőrrák 2