A harc folytatódik- lágyrészdaganat, bőrrák 2



2017. Február

Lassan közeledünk a jelenhez.
Újabb év, újabb kihívások.
Meggondolatlanság, vagy véletlen egybeesés? Nem tudom. De szeptemberben megint voltam a tengeren. Igaz, csak pár napot. És nem napoztam egyáltalán( soha nem is szerettem), sőt a tenger vizét is csak egy kép erejéig éreztem. Akkor a sós levegő?! Nem tudom.
De tény, hogy újabb daganat jelent meg rajtam. Ezúttal a bal vállamon.
Januárra ez is megbarnult, megkemémyedett. Nem volt választás, 2017.február elején az orvos megpróbálta eltávolítani. Nagyon gyors beavatkozás volt. Túl gyors. A műtét alatt az orvos, hallottam, végig csak azt mondogatta, hogy reméli sikerült kivennie egészen. Ugyanis, amikor az érzéstelenítőt beadta, a bőr behúzódott. Ezért nem látta tisztán a daganatot. Hát, sajnos nem sikerült. A szövettani eredmény is igazolta (ám, ami ekkor is jó hír volt, hogy ez sem rosszindulatú daganat).
Ennek az lett a következménye, hogy mondhatni rövid időn belül a csomó újra felszínre jött.

A műtét óta eltelt 4 hónap.

2017. Június

Az ultrahangos vizsgálat képe arra indította a doktoromat, hogy újabb beavatkozásra küldjön. Most plasztikai sebészhez irányított.
Június első hete, és már vártam, hogy szedjék ki újból a szálakat.
Amint ez megtörtént, a seb szépen gyógyul. Még nem kaptam meg a szövettani minta eredményét, de nem is idegeskedem. Tanultam a múlt helyzetből, s közben ezeken a szavakon elmélkedem:
" Ne félj, mert én veled vagyok. Ne tekintgess magad köré, mert én vagyok Istened. Én megerősítelek. Valóban megsegítelek. Szilárdan támogatlak igazságos jobbommal."
                                                                                                                    Ézsaiás 41:10

Drága olvasó!


Ezek a élet hullámai. Légy hálás azért, ami fenntart téged! 

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Mellhártya gyulladás

Enni, nem enni.