A harc folytatódik- petefészkek eltávolítása


  Eltelt majdnem  2 év a műtét óta. 2013 májusában járunk. Újabb beavatkozás előtt állok.

  A mellműtét óta a petefeszkeimet " lefagyasztva" tartották egy injekció segítségével ( havonta egyszer kaptam). De idővel a doki azt vette észre, hogy a jobb petefészekben a lefagyasztás előtt maradt egy kis tüsző szerű valami. Azt javasolta, hogy mielőtt átalakulna rosszindulatúvá, jobb lenne eltávolítani.
Egy ideig gondolkodtam az ötletén. Majd más orvos véleményét is kikértem. Ugyanazt hallottam, sőt ketten is javasolták, hogy mindkét petefészkemet távolítsák el. Ezzel biztosítva lennék. A szervezet lelassulna, és nem lennék kitéve - a fiatal koromat tekintve- a gyors áttéteknek.
Gondolhatod, kedves olvasó, hogy mennyire nagy döntés előtt álltam. Tudatták velem, hogy életem nagyrészben megváltózik a beavatkozást követően. Nem lehet többet gyerekem. Csontpróblémák. Éjszakai kellemetlen kimelegedések, stb.
Újra és újra átgondoltam mindezt. Majd arra a következtetésre jútottam, hogy ha Istennek volt ereje egyszer ilyen csodálatosan megteremteni, akkor ha jónak látja, biztosan újra lehet majd babám az eljövendő új világban. Én meg vagyok győződve, hogy ez így lesz!
Ami pedig a jelent illeti, hálát adtam Istennek, hogy megajándékozott már egy gyerekkel. Inkább éljek petefészkek nélkül, és legyek jelen kisfiam életében, minthogy sajnálkozzak magamon.
Ez a gondolat segített döntenem.
Beleegyeztem a műtétbe. Ami elég gyors beavatkozás volt. Másfél óra "alvás" után úgy ébredtem, hogy már nem voltak petefészkeim. Az orvos laparoszkóppal végezte el a beavatkozást. Így a felépülés is gyorsabb volt.
Mintha csak most lett volna. Visszaemlékszem, milyen boldog volt mindenki, amikor kiengedtek a kórházból! Tortával és lila lufikkal várt a kis legényem. S akár egy ajándék Istentől aznapra, egy kis feket rigó is megjelent udvarunkon. Csodálatos, lelket simogató vidám hangjával köszöntött engem.
Azóta már újabb 4 év telt el. A fekete rigó reggeli köszöntése naponta boldogsággal tölt el!
  Nem mondom, hogy könnyű így élni. A petefészkek eltávolítása, és a hormonkezelés hatására 18 kg-t híztam, amit mára sikerült lassanként leadni.
De határozottan állítom, hogy hálás vagyok minden napért, melyet azóta kisfiam, és drága családom mellett megélhettem!


Ezek a élet hullámai. Légy hálás azért, ami fenntart téged! 

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Mellhártya gyulladás

Enni, nem enni.

A harc folytatódik- lágyrészdaganat, bőrrák 2