A harc folytatódik- lágyrészdaganat, bőrrák


2016. április

Pár hónappal korábban egy csomót észleltem a jobb combomon. Nem fájt. Ám az előzményekre való tekintettel, orvoshoz fordultam. Az elmúlt év szeptembere körül volt. Megjegyzem, szintén a tengerről jöttem haza.
Az ultrahangos vizsgálat során a doktor megállapította, hogy a bőrrák egy fajtája lehet, de még nem rossz indulatú, és egyelőre békén kell hagyni. Így is tettem.
Március végén azonban kezdett a  bőr színe megváltozni a csomó környékén, és enyhe nyilalásokat is éreztem. Újból orvoshoz mentem. Ezúttal már küldött is a sebészetre.
A Doktor nagyon kedves volt. Ahogy megvizsgálta, valamit intett a rezidens orvosnak, és azzal betessékelt a másik szobába. Nem tudtam mire véljem, de azt éreztem, hogy nincs elragadtatva a helyzettől.
Beléptem a szobába. Itt csak egy ágy volt, nagy reflektorokkal körbevéve. Rá is kérdeztem az orvosra, hogy táncsak nem akar már műteni?!
- De bizony, igen! - mondta komolyan.
Tehát mire feleszméltem volna, már ki is lett vágva a csomó.
A 10 nap hamar eltelt, s a szálakat már ki is vették. Most a szövettani eredményt vártam csak. Nem reméltem semmi jót, hisz a műtét után az orvos meggyőződéssel állította, hogy rosszindulatúnak néz ki.
Ez eléggé elkeserített. Egy pár napig " tehetségesen" búsultam. Aztán a sok ima, a család és a barátok támogatása újból felemelt.
Jó 3 hét múlva megjött az eredmény.
És a daganat jóindulatú volt!
Bár nem tudta teljes egészében eltávolítani, mivel a daganat az ereken feküdt, én mégis örömmel olvastam, hogy nem rosszindulatú! Megintcsak arra a következtetésre jutottam, hogy okosabb lett volna nem aggódni olyasmiért, ami talán be sem következik. Vagyis, elég minden napnak a maga baja.

Ezek a élet hullámai. Légy hálás azért, ami fenntart téged! 

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Mellhártya gyulladás

Enni, nem enni.

A harc folytatódik- lágyrészdaganat, bőrrák 2